Za Volantem Opel Insignia GSI

Za Volantem Opel Insignia GSI

O nové generaci Opelu Insignia toho bylo redakčním týmem MOTORVIZE.cz napsáno už docela dost. Ostatně hodně jsme se věnovali i generaci předchozí. Snad byste si mohli říkat, že už bylo řešeno vše podstatné. Možná byste dokonce měli pravdu. Pak vám ale odvětím pouhými třemi písmenky – G, S a I. Ty totiž dávají dohromady nedávno oživené označení pro sportovněji střizené verze konvenčních automobilů značky Opel. Jako první v novodobé historii se nedávno ukázala Corsa GSI s technikou drsnějšího a odcházejícího OPC avšak s lehčím, slabším a modernějším motorem Adama S. Tu jsme bohužel ještě neměli možnost řídit. Jako vrchol současné nabídky značky s bleskem ve znaku se ale jeví právě vlajková loď pyšnící se již zmíněnými třemi písmeny v nápisu na zádi i všude možně jinde. Základem je už tak velmi povedená stavba moderního zástupce střední třídy. Mezigeneračně znatelně narostl vnitřní prostor, podstatnější je pro nás ale jiná změna – hmotnost a její významná redukce. Přidejte k tomu všemu naprosto unikátní pohon všech čtyř kol, adaptivní podvozek FlexRide, solidní výkon dvoulitrového dvojitě oturbeného dieselu, osmistupňový automat s hydrodynamickým měničem a taky Brembo brzdy. To zní jako solidní nálož pro rychlé dálniční přesuny i výjimečné a velmi dynamické jízdy o víkendu. Co všechno ještě Insignia GSI nabídne a jak moc velkou porci zábavy si s ní užijete? Na to vše odpovídáme už nyní v posledním díle videorubriky Za Volantem!

 

 

Testy dalších variant Opel Insignia: Opel Insignia Country TourerInsignia ST 1.5 TurboOpel Insignia ST 2.0 CDTIOpel Insignia ST první jízdní dojmy, Opel Insignia GS 2.0 TURBO

Jan Novotný

Sdílet:

Zanechat odpověď

Musíte být přihlášen pro vložení komentáře.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.