Za Volantem nafty vs. benzínu s Peugeoty 5008 BlueHDI 180 a PureTech 180

Za Volantem nafty vs. benzínu s Peugeoty 5008 BlueHDI 180 a PureTech 180

Znáte nás, a tak určitě víte, že občas podnikneme něco bláznivého. Před časem na jedné z porad redakčního týmu padlo tvrzení „Nafta není mrtvá,“ na čemž se zcela výjimečně shodli snad úplně všichni redaktoři magazínů MOTORVIZE.cz a AUTOHLED.cz. Nikdo z nás ale netvrdí, že by vozy s naftovými motory byly pro každého. Tak tomu není a nikdy nebude. Na druhou stranu tu ale existuje pořád velmi početná skupina těch, pro které je nafta jako palivo spalovacího motoru osobního auta nejlepší, nejekonomičtější, nejekologičtější a snad i jedinou rozumnou volbou. I proto jsme se právě tomuto tématu věnovali i v posledním díle videorubriky Za Volantem. Kdo jiný by měl posloužit k co možná nejlepšímu obrázku o reálném použití dieselu a nafty než nejmodernější a největší SUV značky Peugeot, model 5008, ve kterém nám pod kapotou šlapala aktuální verze osvědčeného dvoulitru BlueHDI 180 EAT8 a poslední verze moderního přeplňovaného benzínu 1.6 PureTech 180 EAT8? V jakém autě, kdy, za jakých okolností a komu se vyplatí diesel? Jaký je za něj přijatelný příplatek? Kde jsou výhody a nevýhody jednotlivých paliv v osobních vozech? To vše a mnohem více zodpovíme v posledním díle Za Volantem!

 

Sdílet:

Zanechat odpověď

Musíte být přihlášen pro vložení komentáře.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.