#Auto snů

#Auto snů

Autor: Petr Bahenský · Fotografie: Petr Bahenský

Před pár dny jsem měl nostalgickou náladu. Během této chvíle jsem pročítal první články našeho webového portálu, když vlastně kolega Honza společně s Lukášem Jeřábkem zakládali Motorvizi. Po dvou letech si myslím, že ani nečekali, kam se oni sami a hlavně celý magazín posune. Mě zaujal cíl, který si na začátku dali. Plán zněl jasně – odlišit se. Rozhodl jsem se, že zkusím rozjet své menší „projekty“. Tím prvním, o kterém si dnes budete také moci přečíst, je téma o vysněném autu. Rád bych zjistil, o jakých vozech se vám zdá. Co od vašeho miláčka očekáváte nebo případně, které změny na něm uděláte.

 

Úvodní slovo

Tímto bych chtěl na dálku pozdravit Tomáše. Zároveň mu patří mé velké díky za to, že se stal vůbec prvním dotazovaným v tomto novém projektu. Nebudeme ale vaše čekání prodlužovat a jdeme na první otázku. Ze všeho nejdříve jsem Tomáše poprosil, aby se představil a řekl nám pár drobností o sobě.

Ahoj, jmenuji se Tomáš V. je mi 20 let a řidičák vlastním 2 roky. Nejprve bych chtěl pozdravit všechny čtenáře Motorvize a taky poděkovat za pozvání. Autem, které jsem poprvé řídil, byla klasická Fabie I 44kw, takže žádný trhák, ale svezl jsem se např. ve VW Golf 1.8T nebo v Mazdě CX-7 2.3 Turbo.

 

Pojďme na věc… 

Když se nám už Tomáš představil, požádal jsem ho, aby přešel hned k jeho autě snů. „Takže Tomáši, o kterém autě se zdá tobě? Je vůbec nějaké takové?“

Možná vás odpověď nepřekvapí, ale jednalo se o „jedničkovou eresovou“ Fabii s motorem 1.9 TDI, která mladým závodníkům nabídne hodně možností zábavy. Možná byste mohli namítnout, že jsou daleko zábavnější auta, ale Tomáš nám hned odůvodnil, proč právě Škodovku. „Hrozně se mi líbí, co se designu týče, protože jde o jednoduché a nepřeplácané auto. Co se týče motoru je tam 1.9 TDI PD ARL 96kw, který jede a navíc je jednoduchý pro další úpravy.“

 

Co bychom tedy měnili?

Toho jsem se musel hned chytit a zajímalo mě, co si Tomáš pod vylepšením představuje a proč zrovna do úpravy, když je to „tédéíčko“, tak vyjímečné?

„Přemýšlím o tom už delší dobu, jelikož si myslím, že rychlost je jedním z prvků bezpečnosti, a proto ty úpravy. Úprava by se týkala hlavně motoru, ve kterém bych chtěl vyměnit turbo, vstřikování, kompletně celý sání, KAT a EGR OFF a potom chipnout. S tím samozřejmě taky souvisí brzdy a podvozek. Myslím si, že pak by z toho auta mohla být slušná raketa. Co se týče vzhledu, nechal bych to v sérii, jelikož tak mi to auto přijde nejhezčí.“

 

Cena je základ…

No, samozřejmě cena je pro dnešní mladé velmi důležitá. Pokud nemáte bohatší rodiče, asi těžko seženete částku, která by postačila k naplnění vašeho snu v podobě milovaného auta, ale Tomáš se drží nohama při zemi a s částkou by se chtěl dostat v rozmezí mezi 70 000 – 150 000 Kč.

 

Názor na motorvizi?

Závěrečná otázka zněla: „Jaký máš názor na náš motoristický magazín?“

Tomáš náš rozhovor ukončil vskutku cílevědomou odpovědí: „Myslím si, že se jedná o zajímavou věc a doufám, že v tom budete pokračovat dál stejně tak dobře jako doposud.“

 

Kdo bude další?

Tímto bych chtěl Tomovi poděkovat, popřát mu, ať se nám co nejdříve ukáže ve svém novém autě a budu velmi rád, když se s námi vy čtenáři podělíte také. Jak se říká, fantazii se meze nekladou a jsme otevřeni všem, kteří s námi budou chtít sdílet své nadšení z vysněného vozu či z jakéhokoliv nově vlastněného. Všechna auta snů přivítáme. Nyní jsem dělal článek s mladým nadšencem do aut, tak co takhle příště „moderní babičku“?

 

Petr Bahenský

Sdílet:

Zanechat odpověď

Musíte být přihlášen pro vložení komentáře.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..