Srílanský trh se rozrůstá i o české zastoupení (Škody Auto)

Srílanský trh se rozrůstá i o české zastoupení (Škody Auto)

Autor: Jan Novotný, TZ Škoda Auto · Fotografie: Škoda Auto

Česká automobilka ŠKODA AUTO důsledně pokračuje ve své internacionalizaci a od května 2020 bude oficiálně zastoupena také na Srí Lance. Česká automobilka se na Srí Lanku vrací po 17 letech, otevře totiž své první dealerství v květnu 2020 v Kolombu, hlavním městě ostrovního státu ležícího u jižního cípu Indie. Za importéra a obchodního partnera si ŠKODA AUTO vybrala společnost IWS Automobiles (Pvt) Ltd. Úkol to ale ani v nejmenším pro mladoboleslavské nebude jednoduchý, a to třeba i kvůli vysoké spotřební dani na nové konvenční automobily nebo celkově nízkou životní úrovní na Sri Lance. Trh je to ale velmi dynamický a dlouhodobě rostoucí. V Kolombu, obchodním centru Sri Lanky se navíc soustředí i většina movitější klientely, která si nová auta může dovolit. Škodovce nezbývá než držet palce. Co je ale jisté, že o tisících prodaných kusech měsíčně to na Sri Lance nebude…

Jak se jezdí na konci světa: Sri Lanka

 

Mladoboleslavská nabídka na Sri Lance bude při nejmenším zajímavá

Zpočátku zde bude ŠKODA nabízet čtyři modelové řady: model FABIA, vůz střední třídy SUPERB, velké SUV KODIAQ a kompaktní SUV KAROQ. V průběhu letošního roku se nabídka dále rozšíří o bestseller značky – model OCTAVIA. Využitím stávajících synergií v projektu INDIA 2.0 by ŠKODA mohla do budoucna na Srí Lance nabídnout také modely, které budou vyvinuty v rámci nadcházející modelové ofenzívy na indickém trhu. Zákazníci si budou moci objednat první vozy od začátku března 2020, první dodané vozy pak zákazníci obdrží při otevření nového dealerství v květnu. Důsledná internacionalizace a vstupování na nové trhy patří mezi hlavní pilíře Strategie 2025, s níž ŠKODA AUTO vytvořila podmínky pro trvale udržitelný a dlouhodobý růst. Kromě toho zahrnuje strategie také oblast elektromobility a digitalizace a vytváří tak předpoklady pro transformaci společnosti ŠKODA AUTO od výrobce automobilů k „Simply Clever společnosti nabízející nejlepší řešení mobility“.

 

Předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier zdůrazňuje:

„Další internacionalizace naší značky a získávání nových trhů patří mezi hlavní oblasti Strategie 2025. Opětovný vstup na srílanský trh je dalším krokem k tomu, abychom celosvětově i nadále posilovali pozici značky ŠKODA.“

 

Na základě oficiální tiskové zprávy Jan Novotný

Sdílet:

Zanechat odpověď

Musíte být přihlášen pro vložení komentáře.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..