Peugeot a ATP oznamují celosvětové partnerství

Peugeot a ATP oznamují celosvětové partnerství

Autor: Jan Novotný · Fotografie: Jan Novotný

Značka Peugeot a ATP (Association of Tennis Professionals) oznámily, že spolu uzavřely celosvětovou spolupráci s účinností od roku 2016. Na základě tohoto partnerství Peugeot poskytne flotilu 500 oficiálních vozů turnaje ATP World Tour.

Francouzská značka Peugeot poslední dobou zažívá období vzkvétání, pokud se to tak dá i v automobilovém průmyslu nazvat. Vzpomeňme na úspěšný crossover 2008 nebo o něco staršího 3008 nebo výměnu staré a ne příliš populární 407 za zcela novou 508, která je obrovským krokem vpřed. Opomenout nesmíme ani asi ten největší úspěch předešlých let- novou 308, která se stala evropským autem roku 2014. My jsme nedávno měli možnost otestovat nové bezpečnostní systémy Peugeotu i samotnou úspěšnou 308, která se navíc ve verzi GT stala naším prvním kandidátem do Motorvize fans award 2015. Tyto kroky postupného se zlepšování dávají možnost i úplně novým spojením a investicím. Jednou z nich je tedy nedávno oznámená spolupráce s mužským tenisovým šampionátem ATP. Nezbývá než Peugeot za tuto aktivitu ocenit a těšit se, co všechno nám tato novinka přinese.

 

Peugeot se stává platinovým partnerem ATP World Tour s oficiálními vozy na více než 20 turnajích ATP World Tour. Více než 500 vozů – převážně Peugeot 508, 3008, 5008, Expert Tepee – bude zajišťovat přesuny hráčů, VIP, organizátorů i diváků. Peugeot tak získá mezinárodní marketingová práva, možnosti prezentaci značky na kurtech a na velké části turnajů bude mít prostory pro pořádání programů pro své hosty. Díky tomuto partnerství by značka Peugeot mohla oslovit přes 635 milionů televizních diváků z celého světa a více než dva miliony návštěvníků jednotlivých turnajů.

 

Peugeot je ve světě tenisu přítomen více než tři desetiletí a mezi jeho ambasadory patří světová jednička Novak Djoković, ale také David Ferrer, Juan Martin del Potro, David Goffin, Jérémy Chardy, Benoît Paire, Tommy Robredo , Gilles Simon, Alize Cornet a Belinda Bencic. Věhlas značky Peugeot, která je zastoupena ve 160 zemích světa, a její dlouhodobá spolupráce se světem tenisu, se tak spojují s celosvětovým věhlasem ATP World Tour.

 

„Peugeot je již dlouho spojen s naším sportem a toto partnerství s  ATP World Tour posílí jeho pozici předního výrobce automobilů, který je ve světě tenisu dobře znám,“ vysvětlil prezident ATP Chris Kermode. „Jsme velmi šťastní, že se proslulá mezinárodní značka Peugeot stává členem naší stále se rozrůstající rodiny partnerů. Je to důsledek našich rekordů ve sledovanosti a naší schopnosti nabízet platformy na míru našim sponzorům.“

 

„Tenis je pro Peugeot přirozeným způsobem vyjádření, protože tento sport je nositelem dynamiky, kvality, elegance a emocí. A právě tyto hodnoty bychom chtěli sdílet s našimi zákazníky. Peugeot již více než 30 let sponzoruje turnaj Roland Garros (French Open). Toto nové partnerství s ATP World Tour je přirozeným pokračováním našeho dlouhodobého vztahu k tenisu, i vzhledem k mezinárodnímu působení turnaje, díky němuž bude Peugeot viditelný v celém světě a po celý rok,“ prohlásil generální ředitel značky Peugeot Maxime Picat.

 

Jan Novotný

Sdílet:

Zanechat odpověď

Musíte být přihlášen pro vložení komentáře.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..