Kia Red Cube: jak vypadá nový showroom značky Kia?

Kia Red Cube: jak vypadá nový showroom značky Kia?

Autor: Jan Novotný · Fotografie: Jan Novotný

Asi to taky znáte. Čas letí a s ním i trendy. Co je staré už prostě není „in“. To samé platí i v automobilovém průmyslu. Zatímco o životním cyklu každého auta snad téměř každé automobilky se mluví poměrně často, o autosalonech se toho už moc nedočteme. I když vlastně v nedávné době se řešily minimálně dvě situace týkající se autosalonů. Jak by se mohlo jednat o jiné automobilky než ty dvě v Čechách „domácí“. Ale nebojte, ať už jsme patrioti nebo ne, jako domácí bereme stále jen mladoslavskou Škodovku. U té se před nedávnem často skloňoval pojem „rebranding“, který neznamenal nic jiného než modernizaci dealerské sítě, která možná i díky své úpornosti zapříčinila i konec některých menších dealerství, což automobilce jako takové v zásadě ani nevadilo. Hyundai pak také v relativně nedávné době čelil sporu se svými dealery. Od toho tu dneska ale nejsme. Tento týden se nám podařilo dostat na velkolepé otevření nového showroomu značky Kia, který vcelku dosti nadějeplně nese označení „Red Cube“. Sedmé dealerství této značky v Praze má nabídnout 400m2 prodejní plochu a novou korporátní identitu. Budeme se snad v takovém dealerství cítit lépe? Tak mimo jiné právě na to jsme se vydali najít odpověď do spol. Tukas Auto Adámek do pražských Modřan.

 

Chvilka napětí: moderní prostory a hvězdný moderátor jsou tu!

Kia se chlubí, že jde o vůbec první stylové dealerství Red Cube v Praze a třetí v České republice, které vybudovala společnost TUkas Auto Adámek spadající do skupiny TUkas. Již sedmé pražské dealerství Kia se nachází v atraktivní lokalitě Praha 4 Modřany. Moderátorem a tváří akce byl známý herec, tanečník a motoristický nadšenec Jan Révai. Mimo jiné I právě taková osobnost může ukazovat důležitost, jakou automobilka přikládá v dnešní době důležitost rozvoji dealerské sítě.

 

„Jsme velice rádi, že hlavní město Praha má své první dealerství v konceptu Red Cube. Zákazníci se s tímto moderním designem Kia mohou setkat mimo jiné v Brně a také Jihlavě,“ říká Jong Kook Lee prezident, KIA MOTORS CZECH a dodává „Nový standard autosalonů Kia je zásadním přínosem v budování image automobilky v České republice, který tak navazuje na celosvětovou identitu značky. Do budoucna plánujeme otevření nových dealerství v tomto stylovém designu, neb naším přáním je, aby zákazníci vnímali výjimečnost a rozmanitost značky Kia v jejich domácím prostředí.“

Nový autosalon značky Kia v TUkas Auto Adámek byl vybudován v rekordně krátké době
a náklady na jeho výstavbu dosáhly řádově desítek milionů korun. Unikátní není jen design, ale také systém vytápění a ochlazování. V autosalonu byla instalována unikátní technologie iClima skládající se z tepelného čerpadla vzduch – voda na plynový pohon v kombinaci s kapilární sítí, která vzájemnou interakcí umožňuje dosažení dosud unikátních úspor energie a udržování nadstandardní celoroční tepelné pohody a zdravého užívání. Nový autosalon je situován v Praze Modřanech v ulici Povodňová hned vedle tradičního autosalonu TUkas Auto Adámek, kde zůstává i nadále autorizovaný servis dalších značek.

Koncept Red Cube představuje vizuální zastřešení dlouhodobé designové strategie značky Kia a je dovršením změny její korporátní identity, která započala před více než 10 lety s příchodem Petera Schreyera na pozici šéfdesignéra automobilky Kia. Nové pojetí reprezentativních prodejních a servisních prostor vychází ze základních designových atributů automobilky. Výrazně červená korporátní barva značky Kia, je zastoupena ve všech základních prvcích nacházejících se v interiéru dealerství a jeho blízkém okolí.

 

Dnes jsme se tak podívali tak trošku do budoucnosti. Každá automobilka samozřejmě průběžně pracuje na rozvoji své sítě. Kia to dnes udělala tak trošku “okatě” a není se čemu divit. Autosalon sám o sobě vypadá hodně moderně a nám nezbývá než Kie a novému dealerství TUkas Auto Adámek držet palce. Své zákazníky rozhodně mají čím přilákat!

 

Sdílet:

Zanechat odpověď

Musíte být přihlášen pro vložení komentáře.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..