Hyundai v čele s novým vedením mění filozofii: je otevřenější!

Hyundai v čele s novým vedením mění filozofii: je otevřenější!

Reklamy tuzemského zastoupení značky Hyundai asi neminuli nikoho z nás. Napadá mě jen jedno heslo „I Váš soused z Boleslavi se bude cítit malý.“ Teď ale nechci mluvit o minulosti. Kdo žije v minulosti, příliš úspěchu většinou nezažije. I s tím počítá Hyundai Motor Czech, společnost zastupující všechny obchodní aktivity stejnojmené značky v Čechách. Dovolím si jen připomenout, že Hyundai Manufacturing Czech již od roku 2008 vyrábí v Nošovicích většinu modelové řady jihokorejské automobilky. Ne nadarmo tak všechna tato vozidla dostávají oficiální nálepku „Made in Czech“. Za posledních 10 let se značce podařilo rozšířit svou pozici a změnit se takřka k nepoznání. Všechno ale bolí a jednou končí. Vše zlé je také k něčemu dobré. Dovolil bych si tvrdit, že končí doba „třídního nepřítele“. Komentář si při této velmi důležité příležitosti dovolili připojit Yongjin Alex Kim, nový prezident Hyundai Motor Czech a Martin Saitz, generální ředitel Hyundai Motor Czech. Takže kam hodlá současná třetí největší automobilka v České republice směřovat?

 

Hyundai v ČR v dalších letech: především urovnat vztahy s dealery i médii a respektovat konkurenci!

Yongjin Alex Kim, prezident HMCZ dodává:

Dovolte mi, vyjádřit vděk českým zákazníkům, za to, že se díky jejich důvěře podařilo značku Hyundai etablovat mezi významné značky na trhu. Náš vstup na český trh byl spojený s vybudováním domácí moderní továrny, která představovala vůbec největší zahraniční investici a ve které našlo uplatnění mnoho českých šikovných rukou.

Respektujeme a ctíme naši konkurenci, a stejně tak respektujeme a ctíme názory českých řidičů. Ti jediní rozhodují o tom, kdo v jejich očích nabízí nejlepší poměr kvality a ceny a komu při koupi vozu dají svou důvěru. Naše vize je jednoduchá, chceme být celoživotním partnerem našich zákazníků nejen v oblasti automotive. Abychom mohli této vize dostát, musíme být již dnes s naším produktovým portfoliem na budoucnost připraveni a zároveň musíme našim zákazníkům nabídnout takové hodnoty, které budou chtít s námi dlouhodobě sdílet. Otevřenost a upřímnost mezi tyto hodnoty patří.

Ve své nové roli jsem identifikoval celou řadu výzev, kterým musíme já i moji kolegové v týmu čelit. Jednou z výzev je i dořešení sporu s bývalými obchodními partnery. Zde jsme již podnikli aktivní kroky k tomu, aby bylo dosaženo stavu, který bude výhodný pro obě strany. Jsme otevřeni vzájemné spolupráci nejen s našimi bývalými dealery, ale také s těmi budoucími, novými partnery.

 

 

A co takhle konec „hjondé“ a návrat starého dobrého Hyundaie? I to je možné!

Věřím, že jste již zaznamenali ještě jednu změnu ve vedení HMCZ. Na pozici nového generálního ředitele můžeme uvítat pana Martina Saitze, právě ten připojuje své vyjádření:

Jsem v naprostém souladu s novou filozofií a vizí značky Hyundai na českém trhu, jež na tiskové konferenci prezentoval prezident Alex Kim. V zásadě se jedná o tři klíčová témata, tedy urovnání sporů s bývalými dealery a posílení dealerské sítě, otevřená komunikace s médii a změna marketingové strategie a komunikace. Tyto body jsou pro nás naprosto stěžejní a dáváme jim maximální prioritu.

Pro širokou veřejnost bude jednoznačně nejzřetelnější změna marketingové strategie a komunikace značky. Respektujeme naši konkurenci a naším cílem není poukazovat na její kroky a agresivně se vůči ní vymezovat, ale soustředit se na vlastní individualitu a přednosti, které prostřednictvím našich vozů a služeb nabízíme. Jednoduše – chovat se jako skutečný lídr trhu, kterým značka Hyundai bezesporu je.

A právě zmíněná změna výslovnosti Hyundai v reklamách je jedním z prvních kroků, které jsme v rámci naší nové vize a strategie již podnikli. Naším cílem není nutit českou veřejnost správně vyslovovat [Hjondé] (což v překladu znamená moderní), ale vítáme také přirozenější českou výslovnost [Hjundaj], kterou mají lidé rádi a používají ji.

 

Co přijde dál? Ukáže čas…

Informace uvedené výše posuďte podle svého uvážení. Nelze je ale chápat negativně. Jsem rád, že jednou zase budeme všichni kolem Hyundai v realitě nebo snad i v budoucnosti. Jsem rád za onen pozitivní přístup. V tuto chvíli jde ale především o informace a plány. Až čas nám ukáže naplnění nové filozofie. Nezbývá než novým zástupcům společnosti držet palce!

 

Jan Novotný

Sdílet:

Zanechat odpověď

Musíte být přihlášen pro vložení komentáře.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.